SEO аптымізацыя сайта самастойна
SEO аптымізацыя сайта самастойна
Вы задумаліся аб тым як аптымізаваць сайт саматугам, не звяртаючыся да дапамогі прафесіяналаў? У гэтым артыкуле мы разгледзім усе нюансы самастойнага прасоўвання, а таксама раскажам, з якімі цяжкасцямі вы можаце сутыкнуцца, і ці варта наогул займацца такімі пытаннямі самастойна. Спадзяемся, наша кіраўніцтва дапаможа вам з раскруткай сайта. Але калі ўсё гэта здасца вам занадта складаным - звяртайцеся за дапамогай у нашу кампанію, мы з радасцю дапаможам вам з раскруткай сайта.
Што такое прасоўванне сайта ў пошукавых сістэмах
SEO-аптымізацыя сайта - гэта цэлы комплекс работ, накіраваных на павышэнне бачнасці рэсурсу і паляпшэнне яго пазіцый у пошукавай выдачы. Адной з галоўных задач SEO з'яўляецца павелічэнне мэтавага арганічнага трафіку, гэта значыць бясплатнага патоку карыстальнікаў з пошукавіка, якія непасрэдна зацікаўлены ў вашым прадукце, паслузе або інфармацыі.
У працэсе аптымізацыі сайт становіцца больш прывабным для пошукавіка. Гэта адбываецца за кошт наступных фактараў:
павышэння якасці кантэнту;
паляпшэнні структуры сайта;
устаранення тэхнічных памылак;
павелічэння колькасці зваротных спасылак на рэсурс.
Прасцей за ўсё замовіць SEO прасоўванне ў спецыялістаў з вопытам. Гэта дазволіць пазбегнуць памылак, зэканоміць час і сродкі. Але калі ваш бюджэт абмежаваны максімальна, вы можаце правесці аптымізацыю самастойна. Аб тым, як зрабіць SEO аптымізацыю сайта самому мы пагаворым далей.
Пакрокавая інструкцыя ўнутранай аптымізацыя сайта
Каб прасоўванне ў пошукавых сістэмах самастойна было сапраўды эфектыўным, трэба дакладна разумець, што і для чаго вы робіце. Пройдземся пакрокава па кожным з этапаў і разгледзім усё падрабязней.
Крок 0. Праверка сайта на тэхнічныя памылкі
Так, гэта першае, што вы павінны зрабіць перад тым, як самому прасунуць сайт у пошукавых сістэмах. Калі сайт працуе павольна і некарэктна, то і ўсе астатнія маніпуляцыі будуць бессэнсоўныя.
Чэк-ліст простай праверкі, якую вы зможаце зрабіць самі:
Праверыць хуткасць загрузкі ключавых старонак сайта з дапамогай бясплатнага сэрвісу ад Google. Ён жа прадаставіць усе рэкамендацыі па паляпшэнні паказчыкаў.
Для комплекснай праверкі сайта на рэгулярнай аснове вам варта падлучыць да яго Google Search Console - у нас ёсць падрабязная інструкцыя як гэта зрабіць. З дапамогай гэтай панэлі вы зможаце:
праверыць карэктнасць файлаў robots.txt і sitemap.xml (калі яны ў вас ужо ёсць, чытайце як sitemap тут);
выявіць бітыя старонкі (старонкі з кодам адказу 404 not found);
выявіць праблемы з серверам (пры вялікай колькасці старонак з кодам адказу 505);
праверыць карэктнасць працы мабільнай версіі сайта і шматлікае іншае.
Праверыць індэксацыю сайта. Для гэтага скарыстайцеся аператарам Google site:. Як ім карыстацца: убіце ў пошукавіку запыт site:https://site.com. У выдачы вы ўбачыце ўсе старонкі вашага сайта, якія ўжо праіндэксаваліся. Калі важных старонак, накшталт галоўнай або катэгорый, у індэксе няма - гэта трывожны званочак. Праверце, ці не атрымаў ваш сайт бан ад пошукавай сеткі. Больш пра гэта вы можаце пачытаць у нашым артыкуле.
Праверыць, ці няма памылак у вёрстцы сайта. Гэта можна зрабіць з дапамогай зручных валідатараў, напрыклад, вось гэтага. Калі памылкі ёсць, трэба перадаць іх распрацоўніку, які рабіў ваш сайт.
Праверыць карэктнасць адлюстравання сайта ў розных браўзэрах, на розных пашырэннях экрана.
Тэхнічны аналіз - гэта вельмі складаны працэс, да якога трэба падыходзіць з пэўным багажом ведаў і вопыту. Без іх SEO-аптымізацыя сайта самому можа стаць прычынай недагляду шэрагу крытычных памылак, якія будуць перашкаджаць усім наступным маніпуляцыям. Калі ў вас вялікі сайт са мноствам старонак, напрыклад, інтэрнэт-крама, адназначна рэкамендуем звярнуцца па прафесійную дапамогу — самастойнае SEO прасоўванне сайта інтэрнэт-крамы вельмі складаная задача. Агенцтва інтэрнэт-маркетынгу Idea Digital Agency прапануе як паўнавартаснае прасоўванне ў пошуку, так і асобныя SEO паслугі, у тым ліку, аўдыт сайта. Па яго выніках вы атрымаеце падрабязную справаздачу з апісаннем выяўленых памылак і варыянты іх рашэння.
Крок 1. Збор семантычнага ядра
Семантыка - важная частка ў прасоўванні сайта. Таму трэба надаць яе збору максімум увагі. Сукупнасць пошукавых запытаў, якія характарызуюць тавар, паслугу ці інфармацыю, якую вы падаеце, завецца семантычным ядром (скарочана - СЯ). Сабраць яго можна з дапамогай розных сэрвісаў:
Serpstat;
Keyword Planner;
SemRush:
KeyCollector і іншыя.
З дапамогай гэтых прылад суцэль пад сілу зрабіць пасоўванне сайта ў пошукавых сістэмах самому. Аднак першарадна пры зборы семантыкі варта вызначыцца з асноўным інфармацыйным пасылам старонак, пад якія вы будзеце збіраць пошукавыя запыты. Чым дакладней вы яго вызначыце, тым больш мэтавы трафік да вас прыйдзе і тым вышэйшая верагоднасць здзяйснення мэтавага дзеяння, напрыклад, афармленні заяўкі.
На што зважаць пры зборы? У першую чаргу - на частот
SEO аптымізацыя сайта самастойна
Вы задумаліся аб тым як аптымізаваць сайт саматугам, не звяртаючыся да дапамогі прафесіяналаў? У гэтым артыкуле мы разгледзім усе нюансы самастойнага прасоўвання, а таксама раскажам, з якімі цяжкасцямі вы можаце сутыкнуцца, і ці варта наогул займацца такімі пытаннямі самастойна. Спадзяемся, наша кіраўніцтва дапаможа вам з раскруткай сайта. Але калі ўсё гэта здасца вам занадта складаным - звяртайцеся за дапамогай у нашу кампанію, мы з радасцю дапаможам вам з раскруткай сайта.
Што такое прасоўванне сайта ў пошукавых сістэмах
SEO-аптымізацыя сайта - гэта цэлы комплекс работ, накіраваных на павышэнне бачнасці рэсурсу і паляпшэнне яго пазіцый у пошукавай выдачы. Адной з галоўных задач SEO з'яўляецца павелічэнне мэтавага арганічнага трафіку, гэта значыць бясплатнага патоку карыстальнікаў з пошукавіка, якія непасрэдна зацікаўлены ў вашым прадукце, паслузе або інфармацыі.
У працэсе аптымізацыі сайт становіцца больш прывабным для пошукавіка. Гэта адбываецца за кошт наступных фактараў:
павышэння якасці кантэнту;
паляпшэнні структуры сайта;
устаранення тэхнічных памылак;
павелічэння колькасці зваротных спасылак на рэсурс.
Прасцей за ўсё замовіць SEO прасоўванне ў спецыялістаў з вопытам. Гэта дазволіць пазбегнуць памылак, зэканоміць час і сродкі. Але калі ваш бюджэт абмежаваны максімальна, вы можаце правесці аптымізацыю самастойна. Аб тым, як зрабіць SEO аптымізацыю сайта самому мы пагаворым далей.
Пакрокавая інструкцыя ўнутранай аптымізацыя сайта
Каб прасоўванне ў пошукавых сістэмах самастойна было сапраўды эфектыўным, трэба дакладна разумець, што і для чаго вы робіце. Пройдземся пакрокава па кожным з этапаў і разгледзім усё падрабязней.
Крок 0. Праверка сайта на тэхнічныя памылкі
Так, гэта першае, што вы павінны зрабіць перад тым, як самому прасунуць сайт у пошукавых сістэмах. Калі сайт працуе павольна і некарэктна, то і ўсе астатнія маніпуляцыі будуць бессэнсоўныя.
Чэк-ліст простай праверкі, якую вы зможаце зрабіць самі:
Праверыць хуткасць загрузкі ключавых старонак сайта з дапамогай бясплатнага сэрвісу ад Google. Ён жа прадаставіць усе рэкамендацыі па паляпшэнні паказчыкаў.
Для комплекснай праверкі сайта на рэгулярнай аснове вам варта падлучыць да яго Google Search Console - у нас ёсць падрабязная інструкцыя як гэта зрабіць. З дапамогай гэтай панэлі вы зможаце:
праверыць карэктнасць файлаў robots.txt і sitemap.xml (калі яны ў вас ужо ёсць, чытайце як sitemap тут);
выявіць бітыя старонкі (старонкі з кодам адказу 404 not found);
выявіць праблемы з серверам (пры вялікай колькасці старонак з кодам адказу 505);
праверыць карэктнасць працы мабільнай версіі сайта і шматлікае іншае.
Праверыць індэксацыю сайта. Для гэтага скарыстайцеся аператарам Google site:. Як ім карыстацца: убіце ў пошукавіку запыт site:https://site.com. У выдачы вы ўбачыце ўсе старонкі вашага сайта, якія ўжо праіндэксаваліся. Калі важных старонак, накшталт галоўнай або катэгорый, у індэксе няма - гэта трывожны званочак. Праверце, ці не атрымаў ваш сайт бан ад пошукавай сеткі. Больш пра гэта вы можаце пачытаць у нашым артыкуле.
Праверыць, ці няма памылак у вёрстцы сайта. Гэта можна зрабіць з дапамогай зручных валідатараў, напрыклад, вось гэтага. Калі памылкі ёсць, трэба перадаць іх распрацоўніку, які рабіў ваш сайт.
Праверыць карэктнасць адлюстравання сайта ў розных браўзэрах, на розных пашырэннях экрана.
Тэхнічны аналіз - гэта вельмі складаны працэс, да якога трэба падыходзіць з пэўным багажом ведаў і вопыту. Без іх SEO-аптымізацыя сайта самому можа стаць прычынай недагляду шэрагу крытычных памылак, якія будуць перашкаджаць усім наступным маніпуляцыям. Калі ў вас вялікі сайт са мноствам старонак, напрыклад, інтэрнэт-крама, адназначна рэкамендуем звярнуцца па прафесійную дапамогу — самастойнае SEO прасоўванне сайта інтэрнэт-крамы вельмі складаная задача. Агенцтва інтэрнэт-маркетынгу Idea Digital Agency прапануе як паўнавартаснае прасоўванне ў пошуку, так і асобныя SEO паслугі, у тым ліку, аўдыт сайта. Па яго выніках вы атрымаеце падрабязную справаздачу з апісаннем выяўленых памылак і варыянты іх рашэння.
Крок 1. Збор семантычнага ядра
Семантыка - важная частка ў прасоўванні сайта. Таму трэба надаць яе збору максімум увагі. Сукупнасць пошукавых запытаў, якія характарызуюць тавар, паслугу ці інфармацыю, якую вы падаеце, завецца семантычным ядром (скарочана - СЯ). Сабраць яго можна з дапамогай розных сэрвісаў:
Serpstat;
Keyword Planner;
SemRush:
KeyCollector і іншыя.
З дапамогай гэтых прылад суцэль пад сілу зрабіць пасоўванне сайта ў пошукавых сістэмах самому. Аднак першарадна пры зборы семантыкі варта вызначыцца з асноўным інфармацыйным пасылам старонак, пад якія вы будзеце збіраць пошукавыя запыты. Чым дакладней вы яго вызначыце, тым больш мэтавы трафік да вас прыйдзе і тым вышэйшая верагоднасць здзяйснення мэтавага дзеяння, напрыклад, афармленні заяўкі.
На што зважаць пры зборы? У першую чаргу - на частот
SEO аптымізацыя сайта самастойна
Вы задумаліся аб тым як аптымізаваць сайт саматугам, не звяртаючыся да дапамогі прафесіяналаў? У гэтым артыкуле мы разгледзім усе нюансы самастойнага прасоўвання, а таксама раскажам, з якімі цяжкасцямі вы можаце сутыкнуцца, і ці варта наогул займацца такімі пытаннямі самастойна. Спадзяемся, наша кіраўніцтва дапаможа вам з раскруткай сайта. Але калі ўсё гэта здасца вам занадта складаным - звяртайцеся за дапамогай у нашу кампанію, мы з радасцю дапаможам вам з раскруткай сайта.
Што такое прасоўванне сайта ў пошукавых сістэмах
SEO-аптымізацыя сайта - гэта цэлы комплекс работ, накіраваных на павышэнне бачнасці рэсурсу і паляпшэнне яго пазіцый у пошукавай выдачы. Адной з галоўных задач SEO з'яўляецца павелічэнне мэтавага арганічнага трафіку, гэта значыць бясплатнага патоку карыстальнікаў з пошукавіка, якія непасрэдна зацікаўлены ў вашым прадукце, паслузе або інфармацыі.
У працэсе аптымізацыі сайт становіцца больш прывабным для пошукавіка. Гэта адбываецца за кошт наступных фактараў:
павышэння якасці кантэнту;
паляпшэнні структуры сайта;
устаранення тэхнічных памылак;
павелічэння колькасці зваротных спасылак на рэсурс.
Прасцей за ўсё замовіць SEO прасоўванне ў спецыялістаў з вопытам. Гэта дазволіць пазбегнуць памылак, зэканоміць час і сродкі. Але калі ваш бюджэт абмежаваны максімальна, вы можаце правесці аптымізацыю самастойна. Аб тым, як зрабіць SEO аптымізацыю сайта самому мы пагаворым далей.
Пакрокавая інструкцыя ўнутранай аптымізацыя сайта
Каб прасоўванне ў пошукавых сістэмах самастойна было сапраўды эфектыўным, трэба дакладна разумець, што і для чаго вы робіце. Пройдземся пакрокава па кожным з этапаў і разгледзім усё падрабязней.
Крок 0. Праверка сайта на тэхнічныя памылкі
Так, гэта першае, што вы павінны зрабіць перад тым, як самому прасунуць сайт у пошукавых сістэмах. Калі сайт працуе павольна і некарэктна, то і ўсе астатнія маніпуляцыі будуць бессэнсоўныя.
Чэк-ліст простай праверкі, якую вы зможаце зрабіць самі:
Праверыць хуткасць загрузкі ключавых старонак сайта з дапамогай бясплатнага сэрвісу ад Google. Ён жа прадаставіць усе рэкамендацыі па паляпшэнні паказчыкаў.
Для комплекснай праверкі сайта на рэгулярнай аснове вам варта падлучыць да яго Google Search Console - у нас ёсць падрабязная інструкцыя як гэта зрабіць. З дапамогай гэтай панэлі вы зможаце:
праверыць карэктнасць файлаў robots.txt і sitemap.xml (калі яны ў вас ужо ёсць, чытайце як sitemap тут);
выявіць бітыя старонкі (старонкі з кодам адказу 404 not found);
выявіць праблемы з серверам (пры вялікай колькасці старонак з кодам адказу 505);
праверыць карэктнасць працы мабільнай версіі сайта і шматлікае іншае.
Праверыць індэксацыю сайта. Для гэтага скарыстайцеся аператарам Google site:. Як ім карыстацца: убіце ў пошукавіку запыт site:https://site.com. У выдачы вы ўбачыце ўсе старонкі вашага сайта, якія ўжо праіндэксаваліся. Калі важных старонак, накшталт галоўнай або катэгорый, у індэксе няма - гэта трывожны званочак. Праверце, ці не атрымаў ваш сайт бан ад пошукавай сеткі. Больш пра гэта вы можаце пачытаць у нашым артыкуле.
Праверыць, ці няма памылак у вёрстцы сайта. Гэта можна зрабіць з дапамогай зручных валідатараў, напрыклад, вось гэтага. Калі памылкі ёсць, трэба перадаць іх распрацоўніку, які рабіў ваш сайт.
Праверыць карэктнасць адлюстравання сайта ў розных браўзэрах, на розных пашырэннях экрана.
Тэхнічны аналіз - гэта вельмі складаны працэс, да якога трэба падыходзіць з пэўным багажом ведаў і вопыту. Без іх SEO-аптымізацыя сайта самому можа стаць прычынай недагляду шэрагу крытычных памылак, якія будуць перашкаджаць усім наступным маніпуляцыям. Калі ў вас вялікі сайт са мноствам старонак, напрыклад, інтэрнэт-крама, адназначна рэкамендуем звярнуцца па прафесійную дапамогу — самастойнае SEO прасоўванне сайта інтэрнэт-крамы вельмі складаная задача. Агенцтва інтэрнэт-маркетынгу Idea Digital Agency прапануе як паўнавартаснае прасоўванне ў пошуку, так і асобныя SEO паслугі, у тым ліку, аўдыт сайта. Па яго выніках вы атрымаеце падрабязную справаздачу з апісаннем выяўленых памылак і варыянты іх рашэння.
Крок 1. Збор семантычнага ядра
Семантыка - важная частка ў прасоўванні сайта. Таму трэба надаць яе збору максімум увагі. Сукупнасць пошукавых запытаў, якія характарызуюць тавар, паслугу ці інфармацыю, якую вы падаеце, завецца семантычным ядром (скарочана - СЯ). Сабраць яго можна з дапамогай розных сэрвісаў:
Serpstat;
Keyword Planner;
SemRush:
KeyCollector і іншыя.
З дапамогай гэтых прылад суцэль пад сілу зрабіць пасоўванне сайта ў пошукавых сістэмах самому. Аднак першарадна пры зборы семантыкі варта вызначыцца з асноўным інфармацыйным пасылам старонак, пад якія вы будзеце збіраць пошукавыя запыты. Чым дакладней вы яго вызначыце, тым больш мэтавы трафік да вас прыйдзе і тым вышэйшая верагоднасць здзяйснення мэтавага дзеяння, напрыклад, афармленні заяўкі.
На што зважаць пры зборы? У першую чаргу - на частот
Комментарии
Отправить комментарий